Салони
+38 (068) 283-59-79
Шоу-рум. Нагірна, 12
+38 (098) 720-98-14
Офіс:
+38 (044) 333-87-64
+38 (098) 720-98-14
Замовити звінок
Call

Планування інтер'єру в зоні очікування офісу

Практично кожен офіс не обходиться без відвідувачів (потенційних клієнтів, ділових компаньйонів або конкурентів). Приймальна є візитною карткою компанії, вона формує її імідж і бажання у клієнтів продовжувати співпрацю. У ній щодня проходить велика кількість людей, тому необхідно робити вибір на користь міцної і не дуже химерною меблів. У приміщенні можна помістити лавки зі спинками і відкидними сидіннями або традиційні офісні стільці. Меблів має бути достатньо, в іншому випадку під ризик ставиться конструктивне спілкування з відвідувачами.

Офісні меблі для приймальні

Перше враження неможливо провести кілька разів, тому особа у кожної поважаючої себе фірми повинно бути відповідним. Особенно такий прийом буде актуальний, коли гості компанії змушені чекати своєї черги. Для прояву турботи про своїх відвідувачів необхідно підходити до вибору меблів з усією відповідальністю. В силах далекоглядного керівництва зробити очікування своїх клієнтів недовгим і затишним. Хоста звичайно може почекати запланованої зустрічі в кутку. В цьому випадку ймовірність успішного проведення переговорів гранично мала. Основне призначення меблів в приймальні полягає в коротанія часу або налаштуванні на потрібний лад перед майбутніми переговорами. Саме тому при покупці меблів на перший план виходить зручність, виняткову якість і надійність.

В зоні очікування відвідувачів можна розмістити:

  • місткий шафа для одягу (з тремпельной штангою);
  • м'які офісні крісла або куточок;
  • телевізор на стіні.

Стабільною популярністю користуються так звані меблеві тріо, в яких крісла і стіл є цілісною одиницею меблів. Вони з'єднуються в центрі хромованою штангою. Офісні дивани з низькими спинками також будуть доречно виглядати в приймальні. Сидіння на них не такі комфортні в порівнянні з м'якими меблями. Відвідувачам на них буде зручно розміщуватися і спирати свій поперек на спинку. Стіл є обов'язковим атрибутом кімнати для очікування. В тренді залишаються кавові або журнальні столики - скляні вироби з хромованими або дерев'яними деталями.
Освітлення буде залежати від розмірів кімнати. При невеликих габаритах буде досить верхнього світла і освітлення біля стійки ресепшн. У разі великих площ можна повісити настінні світильники, які посприяють створенню затишної атмосфери.

Зони в приймальні для відвідувачів

Приймальної кімнату прийнято поділяти на кілька зон. У першій традиційної розміщується робоче місце секретаря - офісний стіл або стійка ресепшн - все буде залежати від особливостей діяльності організації. Все інше навколишній простір має бути відведено для чекаючих відвідувачів. У ньому можуть розміщуватися диван, стільці або зручні крісла. Для додаткового комфорту клієнтів за порадою психологів меблі в приймальні не повинна сильно відрізнятися від тих предметів інтер'єру, біля яких клієнт буде вести переговори. В цьому випадку відвідувачеві не доведеться перебудовуватися і збільшувати час проведення бесіди.

Комфорт і користь перш за все

Кольорове оформлення приймальні має бути нейтральним. Воно не повинно відволікати увагу і бентежити яскравими фарбами, темними кольорами або білосніжною хірургічної білизною. Секретами успішного оформлення зони для відвідувачів є приємні для ока пастельні тони, затишна обстановка, зручні дивани для офісу і привітні співробітники. Сучасні виробники меблів пропонують купити недорого готові комплекти меблів, які створюють комфортну обстановку. Велика розмаїтість предметів інтер'єру дозволяє оригінально оформити офіс відповідно до обраного корпоративним стилем.

В зоні очікування буде доречно виглядати журнальний столик з газетами, журналами або рекламними проспектами. З їх допомогою відвідувач зможе скоротати час очікування свого прийому і дізнатися про останні новини в усьому світі. На журнальний столик корисно покласти рекламний матеріал з новинками продукції та послугами компанії. Таким способом клієнти зможуть краще підготуватися до запланованої зустрічі.

Коли компанія має великий асортимент товарів і послуг, то розміщувати на журнальному столику їх буде недоцільно. В цьому випадку в приймальні слід розмістити стійку для рекламних буклетів.

Прояв турботи про відвідувачів буде демонструвати встановлені:

  • кулер для води;
  • вішалка;
  • ваза з льодяниками;
  • підставка під парасольки.

На перерахованих деталях грунтується затишок приймальні і зручність. У сучасних магазинах меблів можна підібрати комплекти, які дозволять зробити інтер'єр в офісі логічним і завершеним.

Заказать обратный звонок

Ваше имя*:

Номер телефона*:

Комментарий:

Введите числа с картинки: