Переважна більшість людей змушені проводити на своїй роботі більше 8 годин на добу. Саме тому для їх комфортного проведення часу потрібно створити відповідну обстановку в офісних приміщеннях. Грамотний підхід необхідний починаючи з вибору колірного рішення інтер'єру і закінчуючи придбанням стільців. У деяких сучасних офісах далекоглядне керівництво надає можливість підбору меблів кожному співробітнику. В такому випадку є ймовірність порушення цілісності всього інтер'єру.
Основні правила вибору офісних меблів
Офісні меблі слід вибирати при остаточному визначенні з готовою кольоровою гамою всього приміщення (при фарбуванні стін і обробці підлоги). Палітра відтінків сучасних гарнітурів не є різноманітною, саме тому рекомендується вибрати саме нейтральні кольори. Такий підхід надасть будь-якому офісному приміщенню певний шик і унікальність, він дозволить налаштувати всіх працівників на потрібний лад.
Офісні крісла, книжкові шафи і стелажі повинні відрізнятися міцністю і ергономічністю. Перша якість обов'язково наявності якісної фурнітури і кріплень. Ергономічність дозволяє створити максимально зручні умови для роботи. Так, ергономічне крісло матиме позитивний вплив на фізичне самопочуття людини. Важливим фактором при виборі офісних меблів є її екологічність. Використовувані матеріали в процесі виробництва гарнітурів не повинні мати в складі шкідливих для організму людини речовин.
Вибір офісних меблів прийнято ділити на два етапи:
- придбання комп'ютерних столів (тумб і конференц-столів для великих засідань);
- покупка різних диванів, крісел, стільців і різних декоративних прикрас.
При виборі кабінету керівника a> та конференц столів потрібно звертати увагу не тільки на їх зовнішній вигляд, але і на використовувані в виробничому процесі матеріали. Саме від них буде залежати термін служби. p>
Поради щодо вибору окремих елементів офісних меблів
В процесі планування покупки крісла або стільця важлива їх ергономічність. Моделі повинні бути оснащені високою і зручною спинкою. При їх виборі настійно зробити вибір на користь:
- крісел середньої жорсткості (не зіпсує поставу);
- моделей з підлокітниками;
- регульованих конструкцій, які будуть відповідати зросту і особистим уподобанням співробітника.
Офісні шафи повинні бути пристосовані до способу їх експлуатації. Коли їх основне призначення полягає в зберіганні паперів та документації, рекомендується віддавати перевагу містким моделям, оснащеними скляними дверцятами. Для кабінетів керівника відмінно підійдуть стелажі.
Сьогодні користуються стабільним попитом вбудовані, викатні і підлогові тумби. Вони можуть використовуватися в якості підставок під різні речі. Добротна модель оснащується зручними і місткими ящиками.
Облаштування офісного приміщення по зонам
Робоча зона
Функціональні офісні столи забезпечують безперебійний процес. Їх часто виготовляють з плит ДСП. Для зберігання документації та техніки потрібно подбати про покупку тумб, шаф і стелажів. Сьогодні поширені металеві шафи, які характеризуються стійкістю до негативного зовнішнього впливу. З їх допомогою вдасться зберегти цілісність цінних речей.
Сучасні офісні меблі повинні бути:
- максимально комфортні і практичні;
- функціональні і екологічні;
- довговічні і зносостійкі.
Багато далекоглядні керівники вважають за краще замовити цілий комплект, який дозволить створити лаконічне інтер'єрне рішення.
Зона для відвідувачів і відпочинку
Відвідувачі компанії повинні чекати своєї черги на прийом в максимально комфортних умовах. Для цього можна придбати м'які дивани і журнальні столики. У зоні також можна розмістити шафи для верхнього одягу. При її облаштуванні необхідно поставитися до вибору комплектів з усією відповідальністю, оскільки клієнти складають перше враження про організацію. Дизайн інтер'єру зони для відвідувачів повинен бути затишним і спокійним.
В кімнаті відпочинку співробітники компанії будуть набиратися сил в обідню перерву. У багатьох випадках виправдано придбання м'яких диванів, стільців і столів. У металевих шафах з замками кожен працівник може зберігати цінні речі.
Кабінет директора
При облаштуванні кабінету директора не можна економити на меблях. Настійно рекомендується зробити вибір на користь дорогих і презентабельних комплектів, в які входять масивний стіл директора і зручне крісло з регульованою спинкою. Всі меблі повинна підкреслювати високий статус директора. Для зберігання документації необхідно придбати тумби, шафи і сейфи в одній колірній гамі.
Для створення зони для прийому клієнтів підійдуть столи і зручні стільці. «Т» образна форма столів дозволить працювати директору, а також одночасно приймати клієнтів. Наради буде зручно проводити за довгими столами і стільцями, на яких можна в зручних умовах розмістити весь робочий колектив.