Салони
ТЦ 4ROOM
+38 (067) 524-59-13
Шоу-рум. Нагірна, 12
+38 (067) 524-59-12
Офіс:
+38 (044) 333-87-64
+38 (098) 720-98-14
Замовити звінок
Call

Як підібрати меблі для коворкінгу

Коворкінг з англійської перекладається як спільна робота. В офісі без начальника співробітники можуть займатися різнопланової роботою, не заважаючи при цьому один одному. У приміщеннях заводяться знайомства, проводяться переговори, а також майстер-класи в комфортній обстановці.

Як організувати робочий простір в коворкінг

Коворкінг - це нова ідея для розвитку бізнесу, вона набирає популярності з кожним роком. Багато заповзятливих співвітчизники заробляють на ньому великі гроші. Вони знімають нежитлове приміщення великих розмірів, облаштовують його під робочий простір, розробляють тарифи і здають в оренду місця. Для коворкінгу необхідно створити кімнату відпочинку, туалет, додаткові зали для проведення презентацій, майстер-класів та переговорів.
При створенні робочих місць в коворкінг необхідно враховувати сферу діяльності кожного співробітника. В цьому випадку облаштоване простір зможе.

  • надихати і сприяти продуктивності праці;
  • мотивувати і налаштовувати на успіх;
  • залучати до наданої послуги все більше клієнтів.

В грамотно створеної атмосфері коворкінгу набагато легше налаштовуватися на роботу в порівнянні з домашньою атмосферою. Завдяки комфортним умовам і продуманому лаконічному дизайну всі співробітники зможуть зосередитися на вирішенні всіх поставлених керівництвом завдань. В коворкінг є простір, в якому можна поспілкуватися з колегами, приступити до обміну ідеями або проводити ділові переговори. Розміщення конференц столи закругленої форми підкреслять рівність всіх учасників семінару.
Для облаштування окремих приміщень немає необхідності зводити капітальні стіни. Для зонування простору підійдуть сучасні перегородки (глухі, прозорі, скляні, дерев'яні або з ДСП). Сьогодні користуються популярністю комбіновані перегородки, в яких об'єднується прозора і глуха частина. Звукоізоляційні конструкції здатні створити необхідну «зону тиші». Вона буде незамінна для проведення переговорів, ділових зустрічей і конференцій.

Офісні меблі для коворкінгу

Меблі для облаштування коворкінгу представлена столами, стільцями, шафами і вішалками для одягу. Закупівля офісної оргтехніки на увазі придбання комп'ютерів, сканерів і принтерів. Для створення робочої зони необхідно передбачити наявність додаткового обладнання у вигляді ламп, проекторів, розеток, роутерів і кава-машини.

Дизайнерське рішення робочого простору має бути лаконічним. Сьогодні користуються стабільною популярністю «робочі станції», які характеризуються такими перевагами:

  • сучасний і привабливий зовнішній вигляд;
  • легка збірка і яскраві кольори;
  • підтримку робочої атмосфери в приміщенні;
  • створення комфортних умов для праці.

Люди вибирають коворкінг для продуктивного спілкування з однодумцями, зростання в професійному плані і навчання. Розміщений круглий офісний стіл зможе об'єднати клієнтів і стати центром для переговорів. В коворкінг потрібно обов'язково створити зону відпочинку. У ній не прийнято розміщувати стандартні комплекти офісних меблів, а зробити вибір на користь м'якого дивана, журнального столика і кімнатних рослин. Затишна домашня обстановка посприяє розслабленню і відпочинку.

Поради щодо вибору меблів для коворкінгу

Вибираючи офісний шафа для коворкінгу, можна віддати перевагу пристінним виробам з орними дверцями. У них буде зручно зберігати документацію, верхній одяг і папки. В коворкінг будуть доречно виглядати практичні і прості моделі з глухими дверцятами. Офісні шафи з цікавим дизайном призначені для розміщення канцелярського приладдя, бланків, рекламних матеріалів і т.д.
У грамотно організованому коворкінг поєднується одночасно робота і відпочинок. Його характерними особливостями є:

  • встановлення столів з тумбами;
  • наявність легкого підключення до мережі і інтернету;
  • виділення готельних приміщень для прийому їжі та відпочинку;
  • оснащення робочих зон необхідними меблями та оргтехнікою;
  • наявність конференц кімнат і кабінетів для проведення нарад.

Вибираючи офісний стіл, необхідно віддавати перевагу виробу з ДСП (деревно-стружкових плит). При цьому товщина панелей не повинна бути менше 18 мм. Офісні крісла, книжкові шафи і стелажі повинні бути стильними, функціональними і зручними. До меблів в таких приміщеннях пред'являється основна вимога, яка полягає в модульності. Вона повинна легко збиратися під різну кількість співробітників. Настійно рекомендується віддавати перевагу виробам з геометричними формами.

Заказать обратный звонок

Ваше имя*:

Номер телефона*:

Комментарий:

Введите числа с картинки: