Салони
ТЦ 4ROOM
+38 (067) 524-59-13
Шоу-рум. Нагірна, 12
+38 (067) 524-59-12
Офіс:
+38 (044) 333-87-64
+38 (098) 720-98-14
Замовити звінок
Call

Офісні меблі як частина психології корпоративного успіху

Грамотний керівник грамотний у всьому, починаючи від вибору стратегії ведення бізнесу і закінчуючи створенням особливої корпоративної культури, яка ґрунтується на відкритості і лояльності до працівників компанії. Думаєте, що сьогодні про другу складову в світовому бізнес-співтоваристві вже давно забули? Зовсім ні, якраз таки навпаки. В теперішньому часі формування саме такого іміджу, де глава компанії розуміє, наскільки важливо для процвітання його бізнесу підтримку соціальних зв'язків між персоналом, стало загальновизнаним трендом. І як наслідок грамотна організація робочого простору стала першорядним завданням.

Комфортний офіс = задоволений співробітник!

Що ж собою представляє зручний офіс? На які дрібниці і нюанси варто звернути увагу при облаштуванні кабінетів, щоб підвищити працездатність співробітників? Що ж, стає зрозуміло, що неможливо просто купити офісні меблі та оргтехніку, розставити її в довільному порядку і назвати це в результаті комфортним для роботи офісом. У цьому питанні потрібно мати хоча б базові знання, щоб співробітники не відчували дискомфорт від проведеного робочого дня.

Отже, першою складовою зручного офісу є його меблеве наповнення, а також наявність достатнього числа оргтехніки. Самі судіть, що ж це буде за процвітаюча компанія, де співробітники біжать один поперед одного, щоб роздрукувати документи на єдиному в офісі принтері або, чого ще гірше, діляться єдиним на кабінет калькулятором? Жарти жартами, але бувають і такі приймальні, де немає навіть диванчика, де могли б комфортно очікувати зустрічі з директором партнери або працівники фірми. Саме тому дуже важливо заздалегідь продумати обстановку корпоративних приміщень, що називається до дрібниць.

У кожного працівника повинно бути своє робоче місце, організоване відповідно до специфіки роботи. Як мінімум тут повинен бути стіл і офісне крісло, а також тумба під папки з документами і особисті речі. Якщо ж співробітник працює з великим числом документів, то відповідно йому потрібні додатковий офісний шафа або стелажі. Так як оргтехніки апріорі необхідно бути постійно «під рукою», то її розташування також має бути комфортним. Оптимальний варіант – приставний стіл, на якому можна зручно розмістити тумбу під принтер, сканер, різні канцелярські приналежності або лотки для папок.

Якщо для кожного співробітника виділено його власний офіс – це відмінно, але, як правило, сьогодні зустріти таке розміщення робочої сили шансів все менше і менше. Величезною популярністю користується новий тренд в організації робочого простору – open space, для якого характерні:

  • відкрите планування;
  • легка комунікація між відділами;
  • вільне спілкування між співробітниками.

В цьому випадку планування може бути вільна (де офісні столи можуть розміщуватися в самому різному порядку, наприклад, як острова у вигляді декількох об'єднаних столів) або лінійна (столи і офісні шафи утворюють суцільний ряд). Для офісів в форматі опен спейс вибирається елементні офісні меблі, які легко компонувати і між собою, навіть якщо окремі елементи взяті з різних колекцій. Ергономічні офісні столи – ідеальний варіант для даного виду планування приміщення. Вони відрізняються надійністю конструкції і неймовірними функціональними можливостями, а також інноваційним дизайном. Купити такі ергономічні столи в Києві за прийнятною ціною ви можете в компанії «Саліта».

Вимоги до меблів в офіс

Нехай це і прозвучить банально, але офісні меблі в першу чергу повинна бути комфортною і надійною. Якщо ці дві головні вимоги не будуть задоволені, співробітник просто піддає своє здоров'я серйозної небезпеки, адже він проводить на своєму робочому місці як мінімум по 8 годин на день (тобто, звичайно ж, і такі трудоголіки, які сидять за стосом документів по 10, а то і по 12 годин на добу). Крім цього, меблі в офісі здатна ставити особливий робочий тон для всього колективу, налаштовуючи на продуктивність або, навпаки, маючи в своєму розпорядженні до неробства.

Об'єднуючи все вищесказане, можна скласти перелік основних вимог до меблевої обстановці офісу. Отже, офісні меблі повинні бути:

  • комфортної;
  • надійної;
  • якісної;
  • довговічною;
  • ергономічної;
  • індивідуальної;
  • екологічно чистої, не викликати алергічні захворювання;
  • стильною.

До речі, стиль обраних меблів в офіс хоч і стоїть у списку на останній позиції, але він грає одну з першорядних ролей у формуванні іміджу всієї компанії. Від того, наскільки індивідуально буде зроблений підхід до стильового оформлення корпоративних приміщень, залежить ні багато ні мало, а сприйняття партнерами компанії як єдиного цілого. Задумайтесь самі, які емоції у вас буде викликати фірма, якщо обстановка, скажімо, в приймальні директора буде виконана з абсолютно непоєднуваних меблевих елементів. Напевно, такий інтер'єр вам здасться як мінімум дивним.

Так що запам'ятайте, що по відношенню до організації робочого простору не буває дрібниць. Тут кожен меблевий елемент несе свою певну функцію і без нього у вас вже не вийде створити цілісний, гармонійний і функціональний інтер'єр, який стане для вашої компанії респектабельної « візитною карткою ».

Заказать обратный звонок

Ваше имя*:

Номер телефона*:

Комментарий:

Введите числа с картинки: